Gosti se ne osjećaju ugodno na Jadranu

Bez autora
Aug 19 2011

Istraživanje je pokazalo kako se četvrtina gostiju ne osjeća dobrodošlo na Jadranu. Iako je vidljiv pozitivan pomak u odnosu na 2009. godinu, još uvijek je to prevelik broj u odnosu na to koliko gostiju pristigne na odmor u našu zemlju, navodi se u priopćenju agencije Heraklea, koja je specijalizirana za tajnu kupnju. U razdoblju od 15. srpnja do 15. kolovoza tajni su gosti mjerili kvalitetu usluge u maloprodaji, prijevozu, smještaju, pri kupnji suvenira, pri traženju informacija te u ugostiteljskim objektima, a obuhvaćeno je 237 raznih turističko-ugostiteljskih objekata diljem Jadrana podijeljenih u pet regija - Istra, Kvarner, sjeverna, srednja i južna Dalmacija. Pozornost je bila usmjerena na osnovne elemente usluge - početni pozdrav, osmijeh, nuđenje dodatnog proizvoda, zahvalu i na kraju osjećaj dobrodošlice, a ove godine prvi put istraživalo se i izdavanje računa za proizvode i usluge...

Gosti se ne osjećaju ugodno na JadranuIstraživanje je pokazalo kako se četvrtina gostiju ne osjeća dobrodošlo na Jadranu. Iako je vidljiv pozitivan pomak u odnosu na 2009. godinu, još uvijek je to prevelik broj u odnosu na to koliko gostiju pristigne na odmor u našu zemlju, navodi se u priopćenju agencije Heraklea, koja je specijalizirana za tajnu kupnju. 

U razdoblju od 15. srpnja do 15. kolovoza tajni su gosti mjerili kvalitetu usluge u maloprodaji, prijevozu, smještaju, pri kupnji suvenira, pri traženju informacija te u ugostiteljskim objektima, a obuhvaćeno je 237 raznih turističko-ugostiteljskih objekata diljem Jadrana podijeljenih u pet regija - Istra, Kvarner, sjeverna, srednja i južna Dalmacija. 

Pozornost je bila usmjerena na osnovne elemente usluge - početni pozdrav, osmijeh, nuđenje dodatnog proizvoda, zahvalu i na kraju osjećaj dobrodošlice, a ove godine prvi put istraživalo se i izdavanje računa za proizvode i usluge. Prema podacima Heraklee, oko 76,8 posto gostiju imalo je osjećaj dobrodošlice (2009. takvih je bilo 67,6 posto). 

Osmijeh i zahvalu dobije tek svaki treći gost (77,1 posto), a i dalje je najlošiji rezultat u nuđenju dodatnih proizvoda gostima (samo 38,4 posto).  

Tajni su gosti ovo ljeto obratili pozornost i na izdavanje računa, a istraživanje je pokazalo da svaki peti račun (21 posto) nije izdan. 

Prema regijama, ove godine Kvarner od Istre preuzima vodeću poziciju gdje se poštuje gotovo tri četvrtine standarda (72,78 posto), dok južna Dalmacija, nažalost, tradicionalno zauzima posljednje mjesto s 56,52 posto. 

Iz Heraklee navode i nekoliko primjera iz ovogodišnjeg istraživanja, primjerice da se u najvećim turističkim središtima kao što je Dubrovnik dogodilo i da gosti nisu mogli popiti ni topli ni hladni napitak poslije 22 sata, a ako su se poželjeli premjestiti za drugi stol, doživjeli bi pravu jezikovu juhu, da u srednjoj Dalmaciji ima primjera da su vlasnici apartmana goste zamolili da se ne tuširaju u apartmanu zbog potrošnje struje, itd...

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik